Semester

Första veckan tillbringade vi i Laxsjö. Firade midsommar där, och satan vad jag ätit under den här tiden!
Smällde typ i mig allt jag kunde komma åt. Ingen hejd alls.
 
Gjorde en jordgubbstårta
 
Bakat massa gott knäckebröd
 
Gooodis.
Okej nu ska jag inte lägga upp bilder på allt jag ätit!
 
Så den här andra veckan avbröt Danne sin semester och har varit borta och jobbat. Då jag jag passat på.
Varit på gymmet varje dag. Gått minst 40 minuter varje dag. Sedan hållit mig till mina macros. Inte ätit en kolhydrat mer än det jag ska. Legat på runt 1200 kcal/dag.
 
Mmm tonfisk och makrill.
 
 Mmm tonfisk och makrill toppat med ett ägg!
 
 
Belöningen har jag sett fram emot hela veckan.
Den stavas H e m m a k v ä l l .
 
 
Okej?












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: