Går inte!

Jag kan inte vara på ett bageri.
Idag brast det och när jag såg att alla slattar av de goda dammsugarna bara skulle slängas i ned i soppåsen räddade jag dem.
Är det något av allt som jag älskar som jag verkligen älskar lite mer så är det just dammsugare.
Ingen bra kombination om man mu inte vill se ut som en pladusk i Kroatien om fem månader....
 
Ihopklämda ändar på dammsugare som skulle slängas.
Gott till kaffet sen innan gymmet!
 
Det är första gången jag smakar av något där. Andra saker provsmakar man ju alltid på bara för att känna om man blandat i tillräckligt med smakessenser i grädde och gelé.
Men jag har som inte gått och tagit av det som blivit över.
Förutom när vi fikar. Då har det blivit en och annan semla. Kardemummabulle och en muffin en gång.
Och till fikat fikar vi givetvis av allt gott bröd, surdegs, grovt, vitt, mörkt och med en massa pålägg och tillbehör.
Jag är lite hungrig.
 
Ostfrallor och vanliga frallor
 
Och igår sa vi att vi skulle försöka sluta med alla onödiga kolhydrater i form av vitt bröd, pasta, potatis.
Så jag gör en tacopizza till middag och kommer hem med massa goda ostfrallor...

 
Molle ville vara med på ett hörn!
 












KOMMENTARER:
coffeeandcupcake.blogg.se

Det är farligt om man testar något nytt tycker jag. Får då vet man ju aldrig va det smakar så då måste man smaka o sen går de inte sätta stopp på smakandet :P
Däremot om man gör det vardagliga så blir man ju rätt trött på det liksom :)

Jag har en veckans blogg tävling uppe om du är intresserad :) Annars ber jag om ursäkt för kommentaren :)

Svar: Ja absolut så är det ju! Jag följer din blogg och har gjort det ett tag, men jag kan inte kommentera dina inlägg! Jätteskumt :S
För det är så roligt att följa din utbildning och det ni får göra nu då jag äntligen påbörjat min!
Du är så duktig! :)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: