Nog!

Haft sån satans migrän i helgen. Kanske håller jag på bli förkyld då jag är helt slut i hela kroppen, småont i halsen.
Eller så är det för att jag var vaken och jobbade precis hela natten i lördags...
Har bytt helger nu igen, och det är det värsta som kunnat hända mig.
Från att ha jobbat en helg där det går att sova, eller slappna av någorlunda till en helg där en är vaken från 1-tiden.
 
Nu får det vara nog!
 

Så ja. Håller på tar upp min gamla plan att gå som lärling.
 
Världens deppigaste inlägg. Världens deppigaste dag.
Från att ha varit övertygad om att Danne skulle jobba hemma i veckan, till att han nyss var hem och packade väskorna och åkte...
 
Jaja.
 
Ingen bild heller.












KOMMENTARER:
Lizete

Drygt =/.

lärling inom vadå? :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: