Beslut!

Idag skulle jag ju få veta om jag blir godkänd, antagen, utvald - till att gå lärlingsutbildningen eller inte.
Det är liksom nu eller aldrig då det här lärlingsprojektet bara pågår fram till nyårsskiftet.
Jag vet inte på vilket annat sätt jag skulle kunna få skola om, då det tycks vara omöjligt att komma in på bageriutbildningen som bara startar en gång om år.
Jag är inte heller prioriterad då jag 1. har en utbildning. 2 har ett jobb. 3 har slutbetyg.
Och det fick jag höra. Det var mycket om och men under de där spända 15 minuterna...
 
Men jag fick tillslut ett JA!
 


Nästa vecka ska jag på bageriet igen och då ska vi planera.
 
Planera inför framtiden!
 
Och igår slog det mig. Att igår var nog det absolut sista personalmötet jag var med på... någonsin.
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: