Slickepott!

I går när jag stod och packade hamburgerbröd och tittade ut genom fönstret mot parkeringen fick jag se några gamla arbetskollegor. En efter en gick de till sina bilar. Det måste ha varit någon utbildning eller liknande för dom inom omsorgen.
Och när man står där och packar bröden man gjort dagen innan har man rätt mycket tid över till att fundera.
Det blev en rätt häftig känsla som jag fick till.
Att med de där människorna där ute på parkeringen började jag min karriär inom omsorgen.
Och där stod jag på andra sidan fönstret. Men nya människor runt mig och början till en ny karriär inom bageribranschen.
 
Och det mystiska paketet som jag fick innehöll tre slickepottar från Bagaren och Kocken som jag tydligen vunnit i Bakat & Gotts tävling!
 
 
 
 
Min gamla slitna slickepott.
 
Dessa kommer att komma väl till anvädning!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: