Filter

Jag och Bea skulle ju ut och fota denna vackra, soliga dag bestämde hon tidigt i morse. Jag hade inte sett något väder förutom de uppdateringar som fanns på Facebook. Statusuppdateringar som antydde på riktigt kyligt, kallt, ruskigt väder. Här har ni trotsarna.
Så när vi kom ut blev det mulet. Det klassiska fotobeteendet.
 
Men innan denna dag hade jag faktiskt pillat lite med de filter vi beställt tillsammans.
 
Lilla julafton!
 
 
Mitt stjärnfilter x8
 
 
Som ni ser så är det 8 sådana där ljusstrålar. Det är det som är skillnaden med ett Stjärnfilter x6. Då är det bara 6 strålar. Med ett x4 så blir effekten bara 4 ljusstrålar. Lättsamt jag förklarar!

ND4 filtret, och visst var jag snäll som gjorde ett litet, snabbt exempel!
 
 
 
 
 
Thelma och Moltas
 
Ja, som alltid annars blir det mest bilder på Moltas, men de tänker jag lägga upp i hans blogg!












KOMMENTARER:
Beatrice

Lilla snuttisen. Jag vill också ha mitt nd4 filteeer. Buhuhuhuuuuu, enda filtret som var sluuut. BALLE!

Elionora svedjeland

Hej! Vill bara säga att jag totalt älskar din blogg och läser den varje dag! Hoppas du har det bra, kram!
:)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: