App app!

Ibland blir jag förundrad över hur rätt SMHI:s app kan ha! Var in i morse och tittade. Okej, man ska inte lita på den långt i förväg, utan max ett par timmar framåt så spår den rätt. Det skulle snöa från morgonen, och mycket riktigt så snöade det. Rejält. Sedan ska det bli uppehåll till nu, en stor sol har de till och med satt ut. Och sen klockan 16 ska det börja regna. Det får vi väl se. Trodde lite mindre på det, kanske snöblandat regn.
Men till 16 har jag då på mig att fundera på om det är värt att snöra på sig guppskoan och gå en sväng.
Lär ju inte vara plogat. Och är det plogat lär det vara snorhalt.

Fick för mig att jag skulle börja fota med med apparna jag har i mobilen också. Tröttnade lätt på Hipstamatic så jag har en annan, Leme Cam. Rätt skojig då man kan välja vilken kamera, linser och vilka ramar man vill ha.
Så tog upp den en sväng under Molles korta morgonpromenad, och hann knäppa några kort i alla fall!





















Fast dom två sista är tagna med Hipstamatic!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: