Fick vara nog

Det är med blandade känslor faktiskt. Jag visste att jag skulle ta det här beslutet, men jag visste inte att jag skulle ta det så här fort, men i morse fick det vara nog!
Det har knappt funnits några tider ute att ta på sig. Ett kort pass i veckan, knappt innebar både ångest innan och inför passet och sedan panik över de magra timmarna jag lyckats samla ihop.
Efter nyår har det förändrats så mycket på arbetsplatsen också och det skulle visa sig bara bli värre.
Man kommer dit som en robot, sitter som en robot och pratar som en robot.

Jag kommer såklart sakna alla jag lärt känna på mitt jobb.
Nu är det bara att hoppas på att bonusen går igenom så det blir ett litet extraskjut i kassan inför den kommande FA - eller om det blir CSN på en gång - perioden.

Jag var tvungen att göra något, annars hade jag fastnat och då hade det kanske kunnat gå för långt.












KOMMENTARER:
Marie

Hej, Låter kanske underligt men googlade informationsmäklare och din blogg kom upp. Såg i inlägget att du utbildat dig till detta, vilken utbildning gick du? Ta gärna kontakt med mig via mail!



Vänliga hälsningar

Marie

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: