Tråkhelg!

Så man måste ju försöka hitta på något skoj själv då!
Älsklingen är borta och jobbar än så det har varit jag och Moltas och ostkrokarna hela helgen!
Idag tog jag ut min lilla gris för att fota lite. Hade tänkt jag skulle få jättemånga roliga sådana där springa-fart-bilder!
Fick en bra bild, sen var minneskortet fullt.
Jag som alltid brukar tömma eftersom. Är det inte batteriet så är det något annat.

I den där tävlingen på Dogman jag och Moltas är med i kunde man vinna en Canon Ixus 130 och det tycker jag låter som en fin och behändig kamera att ha med sig i fickan när man är ute.
Om ni inte vill rösta på oss så får jag köpa den själv eller få den av Danne i tidig julklapp.
Hittade som som billigast genom prisjakt.nu för 1600 på Pixmania.







Klicka på bilden för att rösta på Moltas bidrag så matte vinner en fin kamera så det blir fler roliga bilder i bloggen!












KOMMENTARER:
Bea

Tack Linn!



Det är så roligt att du kommenterar!

Erika

Sådärja! Nu har man röstat på er:D



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: