Alltså

Vilken dag.
Först hade jag två personer precis efter varandra som sökte Bilbolaget i Sundsvall.
Men det var inte så märkligt med tanke på att fyra av mina kanske 300 samtal idag var en stönande, runkande man som sökte Livets Ord.

Och nu på kvällen hade jag en helt fullseriös medelålders kvinna som sökte Michael Jackson.
Hur jag än försökte tuta i henne att hans nummer troligen inte var publikt och om det ändå mot förmodan skulle finnas ett nummer att få tag på så skulle han ändå inte svara för han är död.
- Hittar du inte?
Och så ville hon ha nummer till alla syskon och familjemedlemmar till Jackson. Inte heller där gick det in för henne att de kanske inte sätter ut sina nummer, och speciellt inte i Svenska nummerregistren.
När jag ändå gav en fan-brevadress sa hon själv;
- Men han kan ju inte svara där!

Alltså!













KOMMENTARER:
Erika

Tillåt mig att skratta jätte högt!

Är det inte jättejobbigt att inte säga en massa olämpliga saker till sådana människor?! XD



Vart ska ni flytta förresten? Och hur går det med Moltas?



Kram!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: