En vaglig dan på jobbet

Förutom mitt Bubbleshooterspelandet har jag haft en del udda kunder idag.

Halvdöv tant söker son.

J- JAG HAR ETT MOBILNUMMER BARA TILL HONOM!
K- Nej det tror jag inte jag har.
J- MEN JAG HAR DET!
K- -Sonens namn- är det du?
J- NEJ DU ÄR FORTFARANDE KVAR HOS 118---
K- Har jag kommit till datorn?
J- ... suck.
K- Men sök på Smulan då!

Förrvirrad Com Hem kvinna?

K- Nummret till Com Hem
J- Är det deras kundtjänst du söker?
K- Nej mobilnummer!
J- Com Hem har bara ett rikstäckande nummer (förklarar här innebörden med det)
K- Nej men han ska ha mobilnummer, hemnumret har jag redan!
J- (???) Vem?
K- Min son!

Arg Kolmårdentant.

K- Nu får ni ta och ge er! Ni gav mig ett nummer som inte fungerar! De säger att det inte är i bruk! (mata mata mata mata)
Hörde efter vad hon sökte och vad hon hade fått för nummer.
K- 0911 - - - - -
J- riktnumret ska bara vara 011...
K- Jaha. (skitsur - la bara på)

Och seriöst. Skåningar som tuggar tuggummi, kan fan inte bli segare!

Snart slutar jag. Då vill jag ta mina tabletter jag fått mot min onda arm. Sen äta. Och köpa nåt kul. Ska bara komma på vad.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: