Intervju

Hej alla glada!
Och sen när började jag mina inlägg så?
Idag kändes det helt rätt.
Talets gåva och jag, samspelta som under en Colgate-reklamliknade intervju med leende kritvita tänder som konverserar.
Mitt tandsmycke må ha glimtat där jag satt i loftet med utsikt över Linda och vackra Frösön en grå tisdagsmorgon, invaderad av sopbilar och damm.
Mitt tandsmycke och min charm.
Var det min bästa arbetsintervju hittills?
Jag tycker faktiskt det. Jag måste få skryta med det.
Nu blir det till att vänta. Och hoppas. Och att alltid ha mobilen med sig.

Sa jag att det var bra lön?


Får jag det blir det en ny glugg till EOS:en.
Och jag har fastnat för en Canon EF 85mm f1.2L II USM.

"EF 85 mm f/1,2L USM II är ett objektiv med mycket stor maximal    bländaröppning och suveräna optiska prestanda.
Den stora bländaröppningen gör objektivet idealiskt för
fotografering i svagt ljus utan blixt."

Pris: 23 000-28 000


Haha, men de är ju snart jul!













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: