Unwashed and somewhat slightly dazed

Jag har inget att behöva tänka på, egentligen.
Men istället är det miljontals tankar som ivrar runt i min trånga skalle och jag kan inte förstå vad alla ska vara bra för?!

Och idag gjorde jag mitt största misstag hittills som arbetslös. Det närmaste skola jag någonsin skulle kunna mardrömma om.
Jag skrev in mig på arbetsförmedlingen.
Klumpen i magen växte när jag satt där och hörde på allt som ska mötas, kollas, göras, hända, fixa, ordnas, där, då, när.
O b l i g a t o r i s k t .


Lovar att jag ska ska, men när jag sen tänker efter själv blir allt så tungt.
Jag vill inte slussas runt, jag vill minst av allt sitta i grupper och ta fram lösningar och tvingas gå på saker som jag inte vill.
Hela jag skriker jag vill inte!

Så nu hoppas jag in i det innerliga att jag hinner få ett jobb innan denna jävliga period av jobbcoachning påbörjas.

Ser man det från den ljusa sidan nu har jag ytterligare några månader på mig att hitta ett jobb.
Tiken blev inte dräktig...

Unwashed and Happily Slightly Dazed












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: