Fullt ös arbetslös

Idag vad jag på mitt första jobbcoachsamtal på Manpower. Det var minst sagt roligt.
Jag hade fått göra ett test innan som skulle beskriva hur jag är som person, och det var nästan kusligt hur väl det stämde.
Det blir nog ett serviceyrke. Eller arbete med djur. Mycket konstigt, jag som satt igår och kollade igenom utbildningar för Djursjukskötare.
Jo jag vet, tid över för att tänka finns ju. Som nu ska jag nog kanske bli massör.

Jag är för övrigt anorektiskt hungrig och Danne den snorkusen är i Hackås och vägrar komma hem i anständig tid!
Och eftersom jag idag denna onsdag fick min absolut sista lön ska den få gå till något så värdigt som en...
KEBABTALLRIK från KEBABCITY i Östersund.

Kärlek.


Så... om det är någon som kan ge mig ett jobb nu så vore väl det bra!












KOMMENTARER:
°•♥ Cat Powers ♥•°

Va intressant att höra att de stämde så bra in. Jag har också funderat på jobba med djur eller bli massör faktiskt :) De finns många utbildningar, de är bara att kika runt och våga satsa.



Sena grabbar, så typiskt de kan aldrig hålla tider =P

Lycka till med sökandet! håller tummarna

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: