En stor sten

Jag känner mig 40 kilo lättare, även fast jag idag bara konsumerat, inget som kommit ut än så länge så att säga.
De två arbetsintervjuerna jag hade imorgon, minns ni?! Tyck nu inte att jag är korkad, hallå ett jobb!
Jag bokade av dom nu. Bägge två.
För allt i världen, jag kan inte se mig själv som en påfrestande, tjatig telefonförsäljare som kanske ringer och väcker den stackaren som jobbat natt. För ren provision!
En stor sten har lättat från mitt bröst, nu ska jag bara våga säga till Danne att jag inte ska dit imorgon...

Men vafan, nu måste jag försöka fixa det här med ersättning istället!

Telefonförsäljare, nej då jobbar jag mycket hellre på McDonalds!












KOMMENTARER:
°•♥ Cat Powers ♥•°

Hej Linn!

Åh det är okej, om de inte kändes rätt så ska du inte göra det.. Jag håller tummarna att du får jobb snart :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: