Jag skulle aldrig...

...ha tagit på mig att jobba natt denna...natt.
Fy sjukton vad trött jag är!
Jag har ätit en macka, och nu är magen i uppror! Det var både lök och pfefferoni på den... ILLA!
Godiset och Colan har gjort att jag befinner mig i något slags sockerrus.

Jag verkligen inte gillar de här jobbet längre! Ska absolut inte jobba natt något mer, de är då de arroganta jävlarna dyker upp, och jag inte gillar dom alls!
Jag skulle haft med mig Mp3an... Nu får jag stå ut med nån heavymetalskit från ett par sketna datorhögtalare på full volym...

Måndag, det är då det gäller, är det då jag ska få reda på om jag kan börja om på ny kula. Nytt jobb, nya möjligheter?
Så ser jag det!
För det här kan suga!

Bara tre timmar och trettio minuter kvar!


///

Nu är det 26 minuter kvar!
Det blev så pass mycket roligare på jobbet efter klockan 02.00. Men det är ändå så man undrar om det inte är roligare på ett äldreboende såhär pass...?












KOMMENTARER:
Lillebror

Här klagas det på som vanligt. Du kanske bör döpa om titeln till "klagomuren" eller liknande?



Hur man kan vara trött nu är oförståeligt, så fortsätt jobba! :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: