Nej, jag jobbar

Min spontana jobbansökan till McDonalds resulterade idag att det var någon Mattias, Tobias? som ringde och ville ha in mig på intervju. Snabb var jag att säga: tyvärr, jag jobbar nu i två veckor och det är ganska svårt för mig att ta mig in till Östersund då det är 10 mil... NEJ TACK skulle det kort och gott betyda.
Han skulle ändå parkera mig... vad nu det innebär?
Just nu är jag inte sugen på att jobba på donken, men jag kommer ta på mig första bästa skitjobb bara för att ha något att göra medan jag väntar på bättre tider. Och för att få pengar!

På söndag ska vi till Svenstavik och kolla på bullar. Hela fyra (4) stycken är anmälda till utställningen.
Jag får kuta runt i ringen utan hund, och jaga de små robusta liven och krama nosvecken ur dem!

Tror aldrig jag längtat så mycket som jag gör nu.
Jag vill bara ringa uppfödaren. Hur mår Gucci nu? Vilka tecken visar hon på att det snart är dags? Hur har hennes temp förändras? Hur många jävla timmar är det kvar?!


Graverad dogtag, det ska min bulle ha!












KOMMENTARER:
★ Cat Powers

Åh endå lite roligt att dem hörde av sig, men jag förstår att du inte riktigt väljer det först. Jag håller tummarna efter ett bättre jobb!



Förresten är inte storsjöyran nu?



Puss!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: