En titt i kalendern

Jag har bara 23 skoldagar kvar. Det är lite mer än fyra veckor skola, förstå vad lite!
Ändå kan jag inte riktigt fatta att det snart är slut, att äntligen slipper man skiten!
Alla andra har 29 skoldagar kvar, då jag är ledig alla måndagar fram till den stora dagen den 5 juni!
Samt att sista veckan inte räknas och jag inte kommer gå på de dagarna så är det ännu mindre! Jippie!
Totalt är det 45 dagar kvar, och då är helger och alla lovdagar medräknade.

Jag ska nu ta kontakt med Manpower och säga upp mig från 118100 Svar På Allt.
Hoppas på en ny tjänst kanske, eller så kan jag känna mig fri att söka tamejfan vad som helst, bara det att jobbutbudet är inte det bästa i Östersund idag.

Framöver har jag även bokat in massa körlektioner så det blir mycket missa-skola för min del, men jag har försökt lägga de så jag inte missar sådant som verkligen krisar.
Är lite brydd varför jag inte haft utvecklingssamtalet än?

Och nu är det nära på exakt en månad till hundutställningen i Österbybruk då vi har planerat med Karin att träffas.
Hoppas det blir så.

23 skoldagar












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: