Tänka sig!

Att tänka sig något man aldrig skulle kunna tänka sig är en sak att tänka sig!
Ett exempel är ju att tänka sig att det gick bra för mig på matteprovet idag, och tänka sig, det gick det!
Jag tyckte del II var lättare än del I, och det säger jag inte för att skryta med mina minimala kunskaper i detta enormt onödiga ämne. Men det var det! Jag kunde allt, kändes det som! Eller så var jag så trött så det kändes som att det gick bra. Jag gjorde alla uppgifter förutom den sista för där orkade jag inte ens bry mig. Var något i stil med att "i en klass är det 27% flickor. I en annan är det bara 3% som är tjejer. Den första klassen är dubbelt så stor som andra. Hur stor andel är tjejer?" Hur FAN ska jag veta det då jag inte vet hur många dom är?!

Idag har jag varit in på Hallbergs Guld med mitt CV. Hoppas hoppas hoppas! En sak jag gjort allför mycket nu den senaste tiden. Det är meningen att jag ska hem till byn och slava bland tyskar ser det ut som. Men jag har ju ännu inte hört om de jobbet jag sökte förut. Nej men Hallbergs verkar bra. 6 timmar i veckan så det är inte mycket tid, bra på ett sätt men det blir ju lite betalt. Man får hoppas på helgsjobb då! =)

Shit vad INXS är bra! Sweet och Iggy Pop lika så! Och Thin Lizzy, vilka sommarminnen!














KOMMENTARER:
Luna

Eftersom jag är negativ av mig så tror jag det med, man borde ha fått svar än om man fått jobbet eller ej. Men håll ut det ordnar sig!

Bra att du tyckte matteprovet var enkelt! =P

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: