Sammanfattar dagens friluftsdag i bilder!

image32
10.00 en blåsig onsdagsmorgon. Tjohej vad skoj tjejer! (Emma och Daniela)

image33
Thomas tjuvstartade fisket...

image34
Då blev Martin sur... eller något. Fetröven i mitten är jag som ska påbörja fisket.

image35
Thomas förstod sig inte på det där...

image36
Så han fick hjälp av läraren Alee!

image37
Här står hela glada gänget framför Martins Defender! (Emelie, Caroline H, Thomas och Jessica)

image38
Medans vissa andra var skitnöjda med att få åka med! (Lajnigum)

image39
Grabbarna börjar elda så att vi ska få dra hem så fort som möjligt!

image40
En rolig bild på Emelie och Caroline. (Förlåt Carro!)

image41
Världens skönaste lärare; rörligbild Lasse och mediekommunikations Alee!

image42
Sedan blev det lite kubbturnering! Tjejerna från Laxsjö var i samma lag!

image43
Martin var en duktig supporter.

image44
Här var det full fart i matchen!

image46
Carro kastar, jag gör.. något och Martin är fokuserad. Fulländat teamwork!

image47
Hungriga Linus med sin kyckling-curry macka. Ajax ville inte vara med på kort.

image48
Fåglarna ville också ha mat.

image49
Jocke prövar på fiskelyckan. Martin och jag längre bort ser ut att ha gett upp redan.

image50
Direkt efter förlusten i brännbollsmatchen. Carro mycket besviken medan Lasse flinar glatt!

image51
Alla börjar packa ihop för hemfärd. Killarna på bryggan har inget med våran klass att göra!

image52
Jag och Carro kastade lite frisbee medan vi väntade på snålskjutsen hem!

image53
Och så lekte vi ett tag med kameran. En utav alla lyckade hoppbilder!

image54
Jag och Jennifer har lite att göra!

image55
Vi från Laxsjö är rätt lika i sättet. Tog flera bilder och vi gjorde lika miner på varenda bild! SkönCarro!

image56
Här är vi alla tre! Mysig bild, men självutlösaren tog lite väl lång tid på sig!

image57
Thomas var inte fullt lika grym som oss!

image58
Tillslut kom Martin så då slutade vi fjanta oss och började taxin för att avlasta alla.
Jag och Carro satt längst bak i Defendern, fyra toasters! Kanonkul!



Och där var det slut på bilderna. De flesta har Jennifer tagit idag, superkul att ha kvar minnen till sedan, om nu inte hårddisken havererar såklart.
Men dagen slutade inte där!
Vi skjutsade hem Carro först, sedan Thomas. Han skulle hem och stå på händer. Innan vi nådde Jennifers hem längst bort från stan kom vi på att vi skulle umgås. Så vi; Martin, Emelie, Jennifer och jag, drog hem till mig och kikade på Surf´s Up, svullade glass, chokladbollar, kakor, dricka och kex.

Jag ångrar att jag sa att Martin skulle gasa över vägbulorna, det gjorde ont i arslet vill jag lova, där bak i sätet flög jag som en vante!

Men en kanonskoj dag!
Och imorgon kommer Dannen min hem igen! Så underbart!














KOMMENTARER:
Wera

Hej!
Tack för de positiva orden. Och for your information, och du får inte tro att jag är nåt freak nu, så är vi släkt om inte jag har helt fel ^^

Thomas

Haha fina bilder

Luna

haha sicka porriga bilder du har! ;)
fiske som friluftsdag? & KUBB?! xD

hmm.. :P ska fråga lärarna nästa gång om vi kan skippa våra regular lektioner också (pass på friskis & svettis) :P

wwww.mysigaste.blogg.se

ojoj, lång dag?

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: