Ring då!

Det känns inte alls lika bra och självsäkert som det gjorde igår. Mitt CV suger verkligen renballe, och det upptäckte jag efter två timmar. Hittade flera fel, meningsuppbyggnader och skit.
Fast jag går ändå runt och väntar på att de ska ringa, de måste, jag är ju bara så grym! Jag är ju en som sticker ut, i alla fall om mitt CV får tala.
Skämt åsido.
Undra vad de värderar högst... CV eller personliga brevet?

Men jag har inte gett upp hoppet, jag hoppas mer än aldrig förut nu och det är så förbannat fel, för jag vet bara hur jävla besviken jag kommer bli i slutänden.

Ring då!

Och idag är det finväder också. Jävla skit! Det är jobbigt med varma dagar på skolan för jag har inga kläder att ha på mig som passar det klimatet. Hela den här dagen känns skit!
Och så ska jag ha extramatte med världens största idiotlärare igen.

Ring dåååååå!!

Älskling, det är dags att komma hem nu. Tröjan du hade på dig innan du åkte har börjat tappa sin doft utav dig. Det är inte bra, då kan jag inte längre föreställa mig hur du luktar...

Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!












KOMMENTARER:
Lisa

Brukar oftast vara PB :)

mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om du får betalt för att blogga? Vore snällt om du ville svara.

Amanda

Hej! tror att de värderar det personliga brevet mest när man söker jobb! Ha en bra dag!

Lisa

Spana in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett läppglans från Dior!

Luna

helvete va mkt folk som kommenterar din blogg nurå! göttit :P

riiiiiiiiiiiiiing! :P hehehe
Aaaaw.. han får väl komma hem så du kan sniffa på honom

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: