Utbildning

Igår var ja på utbildning för tjänsten som SPA mäklare på 118100.
Det värsta var att de andra fyra redan verkade känna varandra sedan tidigare så det gjorde ju inte läget för lilla mig bättre.
Jag hakade på dem som ett yrt ånglok ändå jag!
Men kvällen var kul och jag tog mig igenom de båda testerna som inte visade sig vara så svåra, men kluriga.
"På vilket album heter spår nr 9 "how""? Sug på den ni, jag har lärt mig söka sådant tjafs nu!

Träffade ingen Snoffa för tydligen gick teknikarna hem vid fyratiden, då vi påbörjade vår kurs.
Men det hinner jag nog!
Insåg nu i skrivande stund att jag har både min kusin och tremänning där.
Det ska ju rekryteras mer folk så vem vet vem som kommer härnäst!

Men det känns ändå inte bra. Jag är bara där som inhyrd. Jag menar, nästa vecka kan jag vara gone.
Utan förvarning eller något, och då kan jag lika gärna bli förflyttad till något så beigt som Jämtkraft eller något annat sunk.

Ska försöka ha roligt så länge det går, i vetskapen att jag nästa dag kan bli bortförd. :'(

Ikväll har jag utbilning igen, börjar vid 16.00 och håller på tills i morgon, alltså till sent efter 00.00 om det vill sig illa.
Har de svåra testerna framför mig, men jag hoppas de inte heller ska vara några problem.

Ante, mamma sa att det här är en tjänst som skulle passa dig utmärkt, och vet du en sak, den finns i Svenstavik!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: