Första dagen på jobbet!

Idag, eller under eftermiddagen, genomförde jag min första, riktiga jobbdag.
Minst sagt nervöst, men ack så roligt jobb jag fått åt mig då!
Många osvarade frågor från min sida än så länge, men det är väl eventuellt sådant som man lär sig under resans gång så att säga. Passerkort? Telefoner? Inlolgg och pinkoder?

Jag har bokat in hela veckan, så nu kommer jag jobba från 17.00 fram emot 02.00 på nätterna. Wihoo OOOB så de smäller om de!

Har redan gjort en lååååång lista på vad som ska inhandlas då lönen kommer om mer än en månad.. jävla skit att det ska komma i eftersläp.

Me habby!












KOMMENTARER:
Ortodoxx (Kusin Kristoffer)

hehe kul att du tycker om jobbet :) Önskar all lycka till :D Support kusin :D

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: