Fick jobbet!

Telefonen ringde och då jag såg att det var Dolt Nummer förstod jag att det var från Manpower.
Samtalet som jag till och med ställt larm till för att inte missa.
Jag visste att det var nu det gällde, det var det där samtalet som skulle avgöra om jobbet var mitt eller ej.
Visade sig att han glömt bort min referens.

22 långa stressiga minuter senare ringde han upp och gratulerade mig för att jag var en utav de utvalda.
Ska till Manpower nu vid 13.00 och skriva kontrakt och allt möjligt, sedan börjar mitt jobb på 118100 redan idag.
Utbildning och kursstart 16.00.
Något nervös, javisst, men ska man inte vara annat så är det något som är fel.
Ser faktiskt fram emot utbildningen senare idag som kommer hålla på långt in på kvällen.
Jag och 5 andra, obekanta ansikten.

Ana om jag är lycklig nu!














KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: