Sökt jobb!

Det är nu man börjar känna sig gammal. Alla runt omkring sig har jobb och det blir allt mindre tid till allt annat som man vill göra. Men vad gör man inte för att få det där glamorösa livet i miljonvilla utmed skön? En brygga kanske och ett stort garage där vrålåken kan få stå och samla dam? Sug på den du!

Idag, precis exakt nu har jag sökt jobb. Inte för att jag har så stora förväntningar men. Manpower skriver så luddigt. "För dig som studerar på högskola eller universitet", men man ska vara över 18 år? Ja är man inte det då, då vet jag inte. Så jag söker ändå jag! Sökte med mitt gamla, det dåligt skrivna CV:t också. Ändrade lite med vadfan, det känns som jag inte gjort annat nu i 2 dagar än skrivit CV:n.
Hoppas hoppas hoppas hoppas i alla fall!
Jag är inte riktigt säker på vad jag sökte heller. Lät bra, 10 platser... Nått telefonistuppdrag, och folket ringer till mig, inte tvärtom så det är ju bra!

Peter Bryngelsson, Brynglesson? Same shit different name, kan lova att jag har helt annan syn på filmmusik efter denna dag! Det var intressant, men långtråkigt som fan! Jag kommer aldrig mer kunna titta på Saltkråkan utan att tänka på historien han berättade. Filmmusik är något magiskt!

Nu är jag skithungrig!

Och matteläraren får bli en annan dag, känner redan att jag börjar bli för tjatig här på bloggen!

Baj baj!












KOMMENTARER:
Luna

Jag håller tummarna för dig! Hoppas du får det där jobnbet du är osäker på vad det är! ^^

Du börjar inte alls bli för tjatig! tjata på jag har tråkigt!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: