Mitt CV...

Nu har jag suttit här sedan... klockan 5 och jävlats med mitt CV! Det är inte meningen att jag någonsin ska få ett jobb, jag som inte ens får till ett CV.
Vet inte varför jag gjorde det heller, men det kändes bara så rätt att göra det precis nu! Jag har inget aktuellt jobb eller ens en susning till vad jag skulle vilja söka, men nu har jag gjort ett!
Jaha vad händer nu då?.... *väntar*
Blev det bra då? Haha, nej fan heller, det blev kanske sämsta CV:et ever skapat!
Men någon ska ju ha det också!

Så fruktansvärt fint väder idag! Har varit sommarvärme och nu har Östersundsborna börjat krypa fram ur sina mörka hålor, och fan vad hemskt det är att gå på stan sådanna dagar.
Jag och Daniel har konstaterat att vi är folkskygga. På riktigt!
Vi tog oss in på det mest folktomma fiket och fikade en macka där. Sedan gick vi världens omvägar bara för att slippa gå på gatorna som var mest befolkade. Sprang, rent ut sagt, in på Stadium och köpte första bästa joggingskorna till mig. Nu jävlar ska det börjas här!
Var ute och provgick dom en sväng och det var så varmt och skönt!

Imorgon ska vi redigera filmen guys ;)












KOMMENTARER:
Luna

Hahaha folkskygga kan man lugnt säga! uscha ni behöver fan bo låångt in i en grotta då! =)
hoppas det löser sig med din CV ^^
/ lollo

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: