Amerikansk cookie

Tog och bakade denna kaka idag, har ju nästan längtat efter att få testa göra den!
Receptet finns här.
 
Amerikansk cookie med choklad & kola
 
 
Den som ändå hade kunnat få vara det där ägget...
 
 
 
 
Men provsmak blir på söndag, för då hade jag tänkt ha kalas. Sen får vi se om det är någon som kommer. 
Mer kaka till mig i så fall!
 
I dag är det dessutom exakt tre månader kvar till vi åker till Kroatien.
Jag som hade tänkt påbörja min seriösa Beach 20 juni 2015 för en månad sedan.
Eller först var väl tanken att starta direkt efter nyår.
Och min tanke och mitt mål är att jag ska ha tränat bort minst 10 kilo innan avresan.
 
Nu är det bara tre månader kvar och man börjar känna sig lite pressad, fast jag kommer nog börja på riktigt, helt seriöst efter min födelsedag.
Eller mest troligt efter påsk...












KOMMENTARER:
Bella

Mums!

Maja

Åhh vad gott!

ɑ n n i k ɑ

Mums :D

Millan

Men mums! :) Vad gott det ser ut!

Svar: Det var den verkligen! :)
linn

Liisa Lindstrom

Vad gott det ser ut! :)

Svar: Superdupergott!
linn

Alexandra / Lexii

Dina såg godare ut än de i receptet du länkade! Ska nog baka dom till att jag ska träffa vänner ikväll, perfekt!

Svar: Tack snälla du, vad glad jag bli! Gör det, de kommer inte bli besvikna! :)
linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: