Tårta till Torbjörn!

Fick göra en jätterolig tårta till en kompis åt Danne vars pappa fyllde 70 år.
 
Snor hans kommentar om tårtan direkt från Instagram.
 
"Den sjukaste, finaste och mest fantastiska tårta jag (eller någon) sett all times! Ever!
Att sätta tårtspade i denna skapelse är ungefär som om jag skulle göra ett dörruppslag på min egna bil eller att lukta på nygrillat kött utan att äta!!!
Ett stort varmt fantastiskt tack till Danne´s otroliga Linn som skapat detta mästerverk bland mästerverk och verkligen fångat pappas passion: barnbarn och flygplan (Från vänster Hampus, Hannes och Noah)"

Det är precis sånt här som gör att det så kul! Tack Markus!
 
 
 
 
 
 
Fick till dessa hastiga bilder i alla fall. Önskar att jag hade haft mer tid till att göra tårtan ännu lite bättre.












KOMMENTARER:
corneliaeriksson.blogg.se

Wow, snyggt!! Vilket konstverk, jättefint :)

Lizete Tóth Adolfsson

Cool :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: