Roll it up

Sitter och rollar mina dreads. Bättre syssla att utföra på jobbet för tillfället finns just inte.
Skrev just ett inlägg från mobilen där jag ordbajsade en massa om Android vs. iPhone angående det här med att blogga från mobilen. Varför i hela fridens namn iPhone måste krångla till det med att man måste ladda hem en värdelös app för att kunna blogga, som man visserligen ändå inte kunde då den var kass, medan man från Android kan gå direkt in på webbadressen och få in bilder och diverse direkt.
Nu var det här ett exempel på blogg.se.

Och jag ska inte heller vara så kaxig, det tar jag tillbaka då jag inte fick till det från mobilen (Android) heller, för då jag fått till all text och skulle upp med bilderna hände något.
Sedan hände inget och jag hittade inget inlägg i utkast heller.
Så gamla hederliga stationära datorer!
Jag säger då det.
 
Sen skrev jag lite om mina funderingar kring jobb. Jag ska ju bli miljonär har jag sagt (hur nu det ska gå till då jag slutat spela på Lotto...)
Så jag har väl även jag börjat tänka på möjligheterna kring jobb och pengar i vårt älskade grannland.
Åka dit och slita ett tag kanske. Men med vad och för vad?
Fast jag vet väl att det är en fundering som inte tar sig så mycket längre än att nämnas här i bloggen en gång.
 
Dompe fick också vara med på bild idag.
Halva mattan hade fastnat i läppen på honom i morse. Sötjävlahund!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: