Blev en lyckligt utvald Buzzador!

Inlägget är sponsrat av Samsung. Jag fick deras trådlösa högtalare R3 för att testa den i samarbete med Buzzador.

Jag blev utvald att få Buzza en Samsung Wireless Audio R3!
Och jag är så extremt nöjd med den lilla snygga högtalaren!
Så bra kräm i den, fint ljud och det häftigaste är att ljudet sprider sig i hela rummet, oavsett vart man ställer den!

Vi har spelat musik hela dagarna sedan vi fick hem den. Så enkelt att styra den genom appen. Både jag och sambon har laddat hem den och tycker den är klockren! Har aldrig testat någon app tidigare där det är så enkelt att bläddra mellan olika musiktjänster samt radiostationer.

Den här högtalaren blev verkligen en trevlig sak att ha med sig till det nya huset sen!
Fast vi måste nog skaffa flera!

Samsung Wireless Audio R3.
#wirelessmusicbuzz #Samsung #Buzzador













KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: