Fått

Mitt vikariat som jag har nu på natten och som jag trivs faktiskt helt vansinnigt bra med skulle ta slut sista maj.
Så med lätt ångest har man desperat börjat se sig om efter annat. En tjänst.
En tjänst som skulle göra att jag kom undan alla dessa kortare vikariat eller timanställningar.
Och en tjänst som jag så gärna skulle vilja ringa bankkvinnan och tala om att jag FÅTT!
 
Så efter att gruppchefen ringt och först sagt till mig att inte tacka ja till annat jobb innan beslut tagits, var det en oerhörd lättnad att beslutet blev att de ville ha mig kvar här på natten!
 
Nu håller jag bara tummarna för att kanske få gå upp någon procent. Skulle inte göra så mycket.
Jag jobbar privat och inte åt kommunen längre, och det är nog det bästa bytet jag någonsin gjort!
Och OB:n gör att jag får ut en högre lön än vad jag fick inom kommunen då jag jobbade 25% mer än idag.
 
Det värsta med att jobba natt är att jag aldrig kommer vilja ha ett dagsjobb igen.
 
Så det gäller att ta vara på soltimmarna dagar som denna!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: