Gnäll

Hur satans lång tid ska det ta att sätta upp en tillvals-hyreshöjande-standard-inglasad-balkong-jävlel?
Tydligen två dagar! Cirka 836 borrhål och en total slagborrmaskinstid på 3 timmar 23 minuter... Inklusive hammarslag, dörruppslag, frakt av byggnadsmaterial i trång trappuppgång, respektlöst höga diskussioner i trapphus.
Grannen har härmed fått en utökad boyta på 0.7 kvadratmeter tack vare alla borrhål!
 
Tillägg: Ännu en granne håller på att sätta upp en tillvals-hyreshöjande-standard-inglasad-balkong-jävlel.
 
Ja, jag jobbar natt. Ja jag försöker bo i lägenhet.
JA jag är trött som fan då jag bara fått till femochenhalvtimmas sömn på två dagar!
Ja jag är less på att bo i den här radonbetongbunkern ovan mark.
 
Dessutom. Har andra grannen en tvättmaskin från tidigt 70-tal. Tvättprogrammet tar 3 timmar och 50 minuter så gissa hur det låter i sovrummet med en skuttande tvättmaskin på våningen ovanför alldeles ovanför huvudet!
Dessutom! Hur det låter när grannen med den självgående maskinen pratar i telefon och måste prata så högt för att överrösta både televisionsapparaten och Wascator S3000?
 
Kände att det var länge sedan nu jag fick gnälla av mig. Nu kanske jag klarar mig till efter jul!
 
Drömhus...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: