Minus fyra!

Idag är jag inne på min 3:e vecka för att slipa på formen inför Kroatien 2015.
Och när jag ställde mig på vågen idag på gymmet så visar den ca. 4 kilo ner.
 
Jag tar ju ett kosttillskott som heter kreatin, som finns naturligt redan i kroppens muskler och som vi får i oss genom att äta kött och fisk.
Främst används väl kreatin för prestationshöjande egenskaper, man orkar kanske lite mer vid intensiva (tunga) och explosiva aktiviteter vid användadet av kreatin.
Eftersom kreatin nu binder vätska i muskeln så kan man märka av en viktökning på mellan 0.5 - 2kilo - i vätska bara.
 
 
 
I helgen testade jag och Danne på ett nytt sätt för att inte köpa med oss halva affären hem till vårat helgmys. Och våra helger har ju tidigare varit relativt långa då vi började med att  fira in helgen redan under torsdagen, sedan hade vi oftast också en efter-helg-depp-dag på måndagar där man också fick stoppa i sig något liknande det vi förtärit under hela våran lång-helg.
 
Men i helgen gjorde vi som så, att vi fick endast välja EN sak var som vi var sugna på.
Danne valde biskvier och jag föll för en påse med jordnötsringar. Äter ju aldrig det annars?
Så det är det enda vi tuggat på i helgen, förutom några kakor då mor och far var in och hälsade på.
 
Duktigt känner jag!
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: