Heart Cutter

Då jag bara skulle ha fyra dagar på mig att göra klart den senaste tårtan som jag fick förfrågan om, så skulle jag inte hinna beställa hem massa roliga grejer som jag kände att jag skulle behöva.
För vad är en förlovningsgrattistårta utan massa hjärtan, kärlek och lull-lull?
 
Så jag hittade på nätet att man kunde göra egna utstickare av tunn aluminium. I guiden stod det att man kunde använda sig av vanliga 33cl burkar.
Men det gick INTE. För man böjer sönder alun och den går av.

Så en halvtimma innan jag skulle iväg och jobba natten sätter sig min händiga pojkvän och böjer till en utstickare åt mig i rostfri 0.25mm plåt. Helst skulle man haft något tunnare, men vad gör man inte då det är ganska bråttom.
 
Var tvungen att testa böja plåt jag med. Gissa vilket hjärta jag gjorde!
 
 
Och alla hjärtan på plats på tårtan!
 
 
Nu skulle jag behöva en utstickare som ser ut som en bil...
 












KOMMENTARER:
rememberthiis.blogg.se

oh va fint!

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: