Sofabord

Att man till och med ska behöva röra sig till Norge för att hitta fina soffbord.
Det här har jag totalt fastnat för och det finns att hitta lite varstans på norska köp-och sälj på nätet.
Pris mellan 1200-5000.
 
 
 
Och jag fick just ikväll panik över mitt presentkort på Photowall, trodde det hade hunnit gå ut, men har som tur är till augusti på mig.
Undra hur högt i tak vi kommer ha i vårat framtida hus?
 
 
 Lutar åt denna. Weaving Wood. 
 
 
Jag har ju sökt några jobb och nu varit på två intervjuer. Det här jobbet har jag egentligen inte ens sökt, utan hon som jag träffade idag fick nys om mig genom ett annat jobb jag sökt.
Så vill jag är tjänsten min, ett fem månaders vik med stor chans till extra sen. Nattjobb. Jobba 7 dagar. Ledig 7.
Hur perfekt?!
 
Men då skulle det vara ett superkort intro på två dagar istället för en hel vecka redan nästa vecka och sedan ska jag alltså kunna jobba själv hela påskhelgen.
Och påsken som för mig är helig. Jag hade lätt kunnat jobba jul, nyår, nationaldagen, men inte påsk.
Så jag sa det.
Att jag är en jobbig jävel som ska börja med att ta upp när jag inte kan jobba.
Då läget är ganska akut att få in någon där snabbt så hoppades hon att de skulle kunna lösa det internt över helgen för att sedan låta mig börja göra min intro efter påsk, men hon kunde inte lova någonting nu då inte jag kunde börja omedelbart.
Men fick hon som hon ville skulle det bli jag!
Så det får jag veta i morgon.
 
Träffade en tjej i Badhusparken på väg hem också och hon hade en fralla och en bulle. Så jag kunde inte motstå att gå fram och kela med dom. Så vi ska ses så de får leka någon dag!
 
Och i början på nästa vecka får jag veta hur det gick med den andra intervjun.
 
Utbildningen kan jag säkert ta upp igen senare, men just nu finns ingen motivation för den kvar.
 
Löser sig nog.
 
Mina knölar är kvar också...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: