Dreadstuff

För ett tag sedan fick jag förfrågan om jag ville vara med i Dreadstuffs kampanj "Wear your dreads with pride".
 
Såklart!
Det enda jag behövde göra var att skriva ner några rader vad mina dreads betyder för mig och varför jag är en "proud dreadhead".
 
 
 
Brorsan fick hjälpa mig med engelskan så det ska bli absolut grammatiskt korrekt och rätt då det ska vara så internationellt alltihop som är på internätet.
 
 
 
 
Egentligen hade jag bara velat skriva: För det är så skönt att slippa dra långa hår ur rumpan efter man duschat.
Men det kanske inte hade uppfattas så seriöst?
 
 












KOMMENTARER:
mariaaa b

Coolt ju :) snygg bild också!

Svar: :)
linn

Jannice

Heej! Jag googlade "dreadlocks Härnösand" för jag söker någon som kan hjälpa mig med mina egna. Och din blogg kom upp på typ andra förslaget. Bor du i Härnösand och vet du någon som kan hjälpa mig?

Dina dreads är förresten sjukt fina. Det ser ut som att du haft dem länge. Har du har förlängning i? Vänligaste hälsningar Jannice Granlund

Svar: Halloj! Haha vad märkligt det kan bli, var bara tvungen att testa söka själv och då ser jag att jag skrivit om en spelning jag hade velat åka på där.
Jag bor i Östersund så tyvärr vet jag ingen dreadmänniska i de trakterna.

Jag har snart haft dom i tre år. Satte i en förlängning med äkta löshår bara för att mina toppar såg förjävliga ut, så kanske har som max 5cm extra av löshår. Rätt meningslöst.

Hoppas att du hittar någon lösning!
linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: