Frost

- Jag känner mig som Elsa i Frost!
 
 
Ehehe. Aldrig sett filmen men har förstått att den är populär bland småbarnsföräldrar... Eller?


I dag på bageriet skrev handledaren ut etikett på en 6-8 bitarstårta. 800 gram skulle den tydligen väga enligt den utskrivna lappen. Så efter vi var färdiga med princesstårtorna och apelsintårtorna ville han att vi skulle testa väga dom vi gjort. Vägde väl bara en 400 gram mer.
Skyllde på att det var nog rosen som gjorde det.
 
Gick hem, trotsade halsontet i -20 grader.
 
I dag har jag absolut bestämt datum. Jag måste ha ett startdatum.
Den 20 februari (i år) börjar jag med IIFYM igen. Måste.
Det innebär att jag har fyra månder på mig att komma i bättre form än den jag var i under min första deff, som av någon anledning bara avbröts och glömdes bort... Sedan väntar Kroatien!
Och med fyra månder borde man ha tid och utrymme också att få äta lite tårta när man fyller år!
 
 
För den som vill läsa lite gammalt skit om just min förra deff så finns vår vilande blogg här.
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: