Bullar

I dag tyckte gubben att vi skulle baka bullar. Under frukosten vräkte han ur sig det.
Så direkt efter vi plockat undan från bordet började jag förbereda för degen.
Då kom Danne på att han skulle iväg och kolla om den där Mix & Go-blendern fanns på en annan affär.
Och kolla om det var någon i verkstan. Och...
 
Lite hjälpte han till när han kom hem sen igen i alla fall. Det som är gott. Han åt deg. Smörade på smör, socker, kanel, extra kardemumma och mandelmassa.
Så nu kan han väl få säga att det är han som bakat de där bullarna.
 
 
 
 
 
Söndagsgöra. Men vad gör man med en hund som skäller bara man går utanför lägenheten och som man inte får stoppa in i bilen vi fått låna?
Direkt han har åkt hem idag blir det gymmet i alla fall!












KOMMENTARER:
Emelie

Åh så gott!

Johanna

Nu har jag tänkt på bullarna i frysen hela dagen, men hållt mig borta. Så såg jag dessa och nu är de på tining i micron, haha 😛

Svar: Haha ja det är ju så gott! Bra kämpat iaf! ;)
Linn

Maria

Mums vad goda bullarna ser ut :)

Svar: Ja, det är ju så gott med bullar! :)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: