Choco Jelly

Vilken besvikelse.
Testade den nya Marabou Choco Jelly igår, bara för att ha ännu, ytterligare, även en ursäkt till att få äta något gott då det ändå var lördag.
Och vi var på gymmet senare på kvällen, så de kändes lugnt.
 
 
 
Den här chokladen innehåller en av mina absoluta favoritgodisar nämligen jelly beans, men nä. De går inte ihop med choklad alls. Det borde man ju ha vetat från alla de gånger man hets-stoppat in dessa bönor i munnen innan man ens hunnit tuggat ur chokladgodisen innan.

Sedan de få beansen man fann upplevdes bara som slemmiga och smaklösa. Den ska även innehålla chokladpastiller och poppande godis, vilket gjorde att vi bara satt och gapade mot varandra för att höra hur det sprakade ur varandras munnar.
Bra. Då har man smakat den så slipper man köpa den igen!
 
Som tur är körde vi på ett säkert kort också, nämligen de där supergoda små godisarna - Skittles!
 
 

Så helgens godsaker gav oss: (400g Skittles och 250g Choco Jelly)
 
2929 extra, härliga kalorier som bara buntar ihop sig inför resan till Kroatien.
86 gram fett
523 gram kolhydrater. Påminnelse till mig själv. Allt under 70 gram kolhydrater/dag är utmärkt!
10 gram protein.
 
Delat på två. För vi är ju två som äter.
 
 
Vad min telefon tar dåliga och suddiga bilder nu då linsen är så pass sliten.
Kanske blir en ny mobil ändå om jag får det där jobbet?
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: