Tre sorters bulle

I veckan bakade jag Rimbobullar igen. En beställning från sambon.
Jag vet bara inte vart alla påsar i frysen tagit vägen. Och inte han heller tydligen.
Sedan när jag ändå hade en kalldeg på jäsning tog jag och gjorde vanliga kanelbullar, fast de fick kalljäsa.
 
Och så hade jag sett ett så trevligt recept i Tidningen Hembakat på en Äppelkrans som jag var tvungen att göra en sats deg till. Precis som en vanlig vetedeg till en vanlig kanelbulle, förutom att man grovt river på lite äpplen.
Den blev smarrig!
 
Så på kvällen hade vi lite främmande som fick smaka av Tre sorters bulle.
Och igårkväll när jag jobbade satt det också folk här hemma i soffan och mumsade av mina bullar.
 
 
 
 












KOMMENTARER:
ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Alltid gott med bullar! :)
Linn

Hannah S.

Åå vad gott med bullar!

Svar: Himmelskt gott! :)
Linn

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: