Ett hus

Det har kommit ut ett hus på Hemnet!
Var över ett år sedan sist det fanns något hus ute känns det som. Eller i alla fall ett hus som matchar mina förväntningar. Som skulle kunna vara aktuellt.
 
Skickade iväg länken till Danne 10 minuter efter att huset lagts upp på Blockets "Lite före".
Innan han hade hunnit svara så var redan min minus-lista längre än pluslistan.
 
Han svarade Taget.
Men! Ett lite för litet hus som saknar bra och stort kök vilket jag ska ha samt för liten tomt, inget garage.
För nära grannarna och det lär vara mycket folk vid stranden på somrarna.
 
Plus för den överbyggda altanen, (det ska mitt hus också ha) billig driftkostnad och kommunalt vatten och avlopp.
 
Det har ju det perfekta läget vid Storsjön, men inte sjötomt, med utsikt över fjällen.

Precis ungefär där jag alltid har velat bo!
 
Tog bilden från objektets Hemnetsida.
 
Förvånar mig ju inte ett dugg om drömobjektet skulle komma ut nu då man sagt upp sig från sin tjänst.
Men det tror jag inte.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: