Cookies

Var bara tvungen att ge mig på att försöka göra White chocolate chip cookies. Såhär på kvällskvisten.
För det är ju så vansinnigt goda, de där kakorna som kollegans tant gör.
Men jag kan inte skryta med att jag fick till dem lika bra som henne...
 
Tror inte jag ska använda farinsocker nästa gång. Möjligtvis muscovadosocker. Eller bara vanligt strö.
Vill ha de sådär härligt ljusa med bara spår av de vita chokladchipsen.
 
Sedan fick jag starka restriktioner av min pojkvän inge mycket lime!
Jag hade velat haft mer lime.
 
Men helt klart godkända. Dessa får gubben ta med sig och bjuda till fikat i morgon.
 
Kanske ska jag ta och fråga om jag kan få hennes recept?
 
 
 
 
Ursäkta mobilbilder.












KOMMENTARER:
ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :)

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: