Motivation

Det blev ännu en 7-dagarsvecka på jobbet för mig. Det är märkligt hur man kan jobba så mycket och ändå bara vara deltidsanställd... Inget som märks i plånboken i alla fall...
Så för att hitta motivationen sådana gånger, eller när jag inte ens vill jobba, orkar, känner att det är värt det, har jag bilder på mitt drömhus både på datorn och på mobilen.
Som för att känna att allt är värt något. Eller åtminstone kunna bli värt något.
Den dag man nu blir husägare..
 
Och nu är den här helgen gjord också. Har sovit bort halva den här dagen också, bara för att det är tvärt omöjligt att sova på jobbet.
Så nu är det bara en jobbhelg kvar innan jag går på fyra veckors semester. Tydligen. Hade bara velat ta ut 2.5 vecka, men så blev det fyra. Kan ju vara skönt det med.
Längsta semestern jag någonsin haft!
Tänker inte göra någonting! För den som nu undrade.
 
En jobbhelg kvar tillsammans med bästa kollegan någonsin som valt att göra annat efter sin semester...
Tråkiiiigt.
 
 
Funderar lite på att ta på mig ett extrajobb, för gör mest nätter i sommar. Så får en del tid över...
Skulle vilja ha en egen bil också.
 
Och eftersom det är sommar nu och jag kryper ur skinnet varje gång solen bara gluttar fram, så har jag mer motivation än någonsin att vilja jobba mer. Tjäna mer.
Till mitt hus!
Men till dess får man nöja sig med den igenmossade balkongen, grannen som spelar hög musik ur papphögtalarna, grästrimrarna som drar igång kvartöversju. Människoröverallt.
Villvaraförmigsjälv.
 
Ska spela på Lotto också.
Motivation
Motivation
Mitt hus, som jag dessutom redan bestämt vart det ska byggas!
 
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: