Lakrits

Ni ska bara veta vad mycket jag tänker baka på lakrits sen när det är slut på de här dumheterna!
Jag tänker baka och jag tänker äta lakrits!
Därför kunde jag inte heller motstå den där satans Almondy-kakan som föreslås som sponsrat inlägg eller vad det nu är på Facebook.
Lakrits och hallon.
 
Men jag håller mig till mina macros!
Och vem fan köper tomater för 99 kronor kilot?!
 

 Moussetårta Raspberry & Salty Liquorice med hallon och Kinder Schoko Bons.
Var i himlen ett tag där.
 

Jaha. Så nu ska Danne vara hemma ett tag också. Jag som börjat få in någon slags rutin i det hela.
Eller mest blev jag kanske bortskämd med att få ha bilen.
Han surrade i att han varit borta och jobbat i 10 veckor... om det stämmer vet jag inte, men det lät länge.
I alla fall så har jag kunnat ta bilen till jobbet. Till gymmet när jag vill och närsomhelst under dagen. Åkt upp till spåret och släppt vilddjuret i skogen.
Men nu blir det till att åka buss igen.
Trängas med eftermiddagsgymmarna...
Eller gå spåret när alla andra ska gå spåret...
 
Men det är ju kul att han är hemma.
Nu är ute och skjuter revolver och har dessutom tagit med sig mina nyclar så jag tar mig inte ens ner i tvättstugan...
 
19 arbetsdagar kvar till semestern!
 












KOMMENTARER:
GoForFit

Gud så gott det såg ut! :)

nathalie - mamma till charlie <3

Hej hej,
tänkte bara tipsa om att du kan vinna en valfri vara från Paradiset1 i min blogg! De har jättemycket fint till hemmet, så passa på =). Tävlingen hittar du här: http://livetomyarp.com/2014/05/14/vinn-en-valfri-vara-fran-paradiset1/

MVH Nathalié

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: