Framtiden

Idag damp det ned ett glädjande besked i brevlådan.
Inte ofta man får sådana!
Så till 2017-2018 ska vi ha flyttat till hus.
Känner precis hur stressen la sig.
 
Brabrabrabra!
 
 
Och eftersom jag snart fyller år har jag idag beställt det jag vill ha i födelsedagspresent!
Danne är ju inte hemma så man får ta saken i egna händer om man vill att det ska hända något.
Huvudsaken är väl att jag kan säga till hans försvar att jag fått något av honom.
Sedan skickar jag fakturan i hans namn. Nä, aldrig att jag betalar med faktura. Fan 19 spänn!
 
 Fick en orkide av mor och far igår!
 

Nu är det en sådan här period då man vill ha allt. Känns det som. Det är tur min hjärna är styrd efter plånboken. Annars hade jag bara köpt allt.
Det var nästan vår. Nya kläder. Vårkläder. Jackor. Skor. Träningskläder. Mat.
 
Tur det kom ännu mer snö!
 
 
 
Ni har väl inte missat den nya bloggen som jag och brorsan gör?
Tryck på bilden för att komma dit!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: