Fettisdagen!

Mamma fyller år och det är fettisdagen!
Absolut värt att fira med en semla tycker jag. Ska ta med mig några upp till mamma och pappa när vi åker upp nästa gång. För de blev verkligen så goda. Om man nu får ha sådan självförhävelse.
 
Idag vaknade jag av huvudvärken, som jag haft hela natten. Knölade i mig ännu en alvedon och värmde gröten. Pre-Workouten.
Sedan efter att ha varit ut med hunden och tvingat bort skallvärken så gick jag till gymmet.
Trots lite huvudvärk.
Trots träningsvärken from hell i ben och röv sedan söndagens benpass.
Trots att det är snorhalt ute.
Och trots min morgonyrsel.
 
På gymmet var det fortsatt jobbigt och jag kämpade på med min yrsel mellan seten.
Undra om jag ska titta upp mitt blodtryck?
 
 
Molle gräddnos önskar han kunde få min semla.












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: