Dyrtttt!

Fråga mig inte hur, eller ens varför jag sitter och kollar på förlovningsringar eller giftasringar. Vigsel kanske det heter.
Det är nog priserna som fascinerar mig mest. Spela roll om den är ful som stryk (för oftast är dom ju det) men pengar kostar dom. Dyra pengar.
 
Jag förstår mig inte på sånna som tar dyra lån för att få gifta sig. Och sedan hamnar i Lyxfällan.
 
Ni som känner mig vet ju att jag inte är ett dugg noga på att gifta mig. Jag och Danne har ju varit ihop över 9 år, och vi har inte ens förlovat oss. Som de flesta andra gör redan andra veckan i förhållandet.
 
Jag är inte en sådan som tänker mig hur mitt bröllop ska se ut. Mer än att det också kostar pengar.
Så den dag jag gifter mig kommer det ske i hemlighet. Typ inte ens Daniel ska få veta något.
 
Är ju en himla tur frakten ingår i alla fall!
 
 
Fast 89 000:- verkar ändå vara rätt billigt.
 












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: