Vädret...

Då var man tillbaka i staden igen då. Har som kört varannan vecka nu, ena ute på landet och sedan andra i lägenheten inne i stan.
Spelar som ingen roll vart man sitter och fryser tycker jag. Den här semestern har varit totalt värdelös.
Fast nu när vädret ser ut att börja bli varmare så har man först slut på semestern och sedan är man här i stan.
Hade mycket hellre åkt hem igen...
 
Och så har jag blivit förkyld. Halsen började igår kväll så nu är jag inte alls pigg. Skitless.
Så jag har vräkt i mig en hel godispåse under dagen. Typ sörjt.
Bakat muffins med center i som jag gick med till Danne som fiskar "24-timmars" inne i stan. 
Nu ska jag äta pannkaka.
 
När jag kör på refeed-day så kör jag på ordentligt. Lika bra tycker jag.
Fast nu har det blivit en refeedvecka. Om jag inte är inne på en refeedmånad rent ut sagt.
 
 
 
Aja...












KOMMENTARER:
lillebror

Godis/skräpmat och refeed hör inte ihop alls.

Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: