Upp och ner

Fyfan.
Haft ont i halsen några dagar nu. Och igår efter morgonturen på jobbet gick ja och la mig efter en lång dusch. Tänk vad lycklig jag är att vattnet ingår i hyran. Då ska det utnyttjas också! Det är ju samma sak med motorvärmaren som vi betalar 200 spänn i månaden för. En sån där smart, tidsinställd stolpe som bara går en två timmar innan du ska använda bilen. För 200 kronor ska då i alla fall jag ha både en varm och isfri bil. Så jag sitter och ställer in den där tiden på värmaren så den ska gå hela dagarna och nätterna.
 
I alla fall. Sov efter jag knölat i mig Alvedon. Och i morse vaknade jag 12, så jag hoppas jag sovit skiten ur mig nu. Vaknade ju givetvis en stund där emellan. Hade tvättstuga och sån skit.
För i går var en fruktansvärd dag. Obligatorisk vilodag från gymmet. Godissuget höll på ta över. Eller det gjorde det, för jag hittade en lussebulle i frysen, som jag med gott samvete skyllde ifrån mig att den var allt bakad med kesella.
Försökte blanda ihop en chokladsmet med chokladprotein och kvarg. Men fyfan.
Mig övertalar ni då inte hur gott allt nyttigt är!
 
 
Exakt såhär känner jag. Varje dag.
 

När funderingarna går så långt som att testa doppa morötterna i socker...












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: