Marklyft

Det var den jobbhelgen det. Skulle egentligen ha gjort en morgontur i morgon, men då det fortfarande är helger och lov så är barnen hellre hemma.
Skönt, då fick man sovmorgon!
 
I går efter jag kommit hem efter att ha haft natten, så kunde jag ju bara inte somna om.
Så då fick jag försöka få upp pojkvännen som lyckats med det jag inte gjorde. Somna. Och han sov.
Jävlar vad han sov. Försökte med allt.
Tillslut fick jag sätta mig och spela dålig musik på datorn. Sedan hittade jag den där baspumpande låten. Ni vet Trumpsta! Tänkte vaknar inte Danne av musiken gör grannen det.
Som dessutom hållit mig vaken i natt. Tills jag fick nog och pluggade in öronpropparna.
Får ju så inåthelvetes ont i öronen av dem. Men vad gör man?

I alla fall skulle jag på gymmet då. Från morgon. Så jag ville få upp Danne så vi kom iväg någongång. I vettig tid.
Medan alla nyårstränande människorna fortfarande sov, typ.
Och jag har gett mig sjutton på att bli bra i marklyft. Det är coolt att se på dom som kan. Vilka vikter de lyfter!
Tekniken! Träninsgvärken!
 

Så första gången jag testar marklyft kör jag på 50 kilo.
Skriv ned det någonstans...
 
 
Hittade ljus till kandelabern också!
 
 
Jag luktar Bamse-tandkräm!












KOMMENTARER:
Kom ihåg mig!

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: